lørdag 27. april 2013

AWARD :DDD

Jeg har fått en award fra flinke og snille Attis. Tusen hjertelig takk, håper alle tar seg en tur innom bloggen å ser på alle de flotte kreasjonene :)






Regler:

Takk personen som gav deg Awarden

Legg til en link på din blogg, til awargiverens blogg.

Legg inn awarden på din blogg for utmerkelsen.

Gi awarden videre til 7 bloggeren med mindre enn 50 følgere.

Legg inn link til din blogg hos de du gir awarden til, og informer bloggerene om at de har mottatt en award.

Skriv 7 fakta om deg selv :)


Mine Awards går til:

Simas Utsikt

Sølvi`s Scrapping

Ainas Lille Boble

Rannveigs Scrappehjørne

Farmors Kammers

Marita Scrapper

Aakres Scrapperier



Så 7 ting om meg ;)

-Jeg er gift, 2 barn.
-Elsker å dra på campingferie til Sverige, bryllupsreisa foregikk på akkurat den måten :D
-Jeg drømmer om å bli millionær (hvem gjør ikke det ).
-Jeg skal snart ta fagprøve som Helsefagarbeider.
-Alle vannglassene i kjøkkenskapet må stå med mønsteret likt, symetrisk :P
-Jeg har vært fisker på havet i 3 år, nå er jeg landkrabbe.
-Mitt livsmotto er "KARMA".

Hasta la baby vista ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar